It’s hard to settle with my own feelings. I think, I should be
stronger to remove all sort of unwanted feelings randomly…. Let forget those
feeling. It only drives me at unease.
![]() |
| Happy faces I guest... |
Pagi tadi pergi antenatal clinic & tadika buat program
kesihatan pergigian… And I think I’m still into it. DPH world… Sangat seronok
lagi-lagi when doing our intervention at tadika. Luckily, our group dapat
tadika yang terdiri daripada small amount of students. Kalau tak menangis gak
nak melayan semua.
Alahai teringat sangat dekat seorang budak name Danish ni. Nakal budaknya… tapi series sangat comel.
Dengan pipi dia yg tembam. My friends where actually about asked them to queue up. But then, this boy berjalan-jalan. Then I go and catch him… Asked him “Adik, berapa umur ni???”…
And you know what, he’s replied me “10 tahun”..
alahai sangat comel. Padahal, umur die dlm 4tahun macam tu…Where actually he
learns that. I just love the kid. Rasa hilang semua masalah sekejap.Alahai teringat sangat dekat seorang budak name Danish ni. Nakal budaknya… tapi series sangat comel.
Dengan pipi dia yg tembam. My friends where actually about asked them to queue up. But then, this boy berjalan-jalan. Then I go and catch him… Asked him “Adik, berapa umur ni???”…
![]() |
| budak kiut yg buat semua orang geram! |


No comments:
Post a Comment